Thursday, July 9, 2015

Hafiz Hamidun - Jodoh Berdua

Tajuk: Jodoh Berdua 
Artis: Hafiz Hamidun 
Tahun 2013
Kandungan Lagu Dalam CD: 1 Track 
Kualiti Lagu: *****5 bintang 
Kualiti album: *****5 bintang 

Cover Album: 

keseluruhan latar belakang cover ini berwarna coklat gelap ia diserikan dengan warna kuning pada tulisan dalam album tersebut, ucapan penghargaan, nama2 yang terlibat dalam menjayakan album ini & diserikan lagi dengan beliau (Hafiz Hamidun) dimuka hadapan album tersebut, kekemasan lirik yang sangat teratur. 




Jodoh Berdua: 
Lagu: Azlan Abu Hassan 
Lirik: Haifiz Hamidun 

Sebuah single dari beliau yang mengisahkan berkenaan dengan mencari erti cinta yang sebenarnya, dalam erti katanya jodohlah yang dimaksudkan setelah sekian lama berkenalan, berbagai usaha yang dilakukan agar cinta ini berkekalan & akhirnya cinta yang di impikan bertemu jodoh jua hingga ke penghujungnya.

Dari segi muziknya agak slow tetapi dapat dihayati dengan sebaiknya & lagu ini juga pernah menjadi finalis dalam Anugerah Nasyid Ikim.fm atau #ANI2014 pada 10 Januari 2015 yang lalu,

Dari segi video official lagu ini tersangatlah menarik kerana ia dirakamkan di Bali, Indonesia & video ini mampu memperolehi beribu serta berjuta view penonton di youtube. 

Ucapan:  

Tahniah di ucapkan atas penghasilan album ini, semoga ia dapat menjadi pengajaran buat semua dalam mencari erti cinta yang sebenarnya & teruskan perjuangan dalam menyampaikan dakwah melalui nasyid hingga ke akhirnya.

0 comments:

Post a Comment