Thursday, October 22, 2015

Idris Shamsuddin - Kemuliaan

Tajuk: Kemuliaan 
Artis: Idris Shamsuddin 
Tahun: 2015 
Lagu/Lirik: Halim Ahmad 
Kualiti Lagu: *****5 bintang 








Sepertimana yang di ketahui umum, saudara Idris Shamsuddin merupakan artis nasyid solo, beliau pernah menyertai program realiti TV antarabangsa iaitu Munshid Sharjah pada tahun lalu (2014), beliau juga ada merakamkan sebuah lagu sinle yang mana di muatkan dalam album nasyid underground vol 3. Kini beliau tampil dengan single terbaru bagi tahun ini & tiada dalam mana2 album. 



Sebuah lagu yang di maksudkan itu berjudul "Kemuiaan", lagu ini berkenaan dengan puji2an kepada Nabi Muhammad SAW, pada permulaan lagu ini di alunkan dengan selawat serta di selang selikan dengan lirik yang sangat indah. 



Lagu ini berirama padang pasir & sangat best jika sesiapa yang mendengarnya, hampir 90% alat muzik menggunakan alat perkusi yang dimainkan dalam lagu ini. 



Tahniah buat penulis lirik & juga pencipta lagu ini kerana berjaya menghasilkan lagu ini dengan sebaiknya serta dapat memberi kepercayaan terhadapnya dalam menyampaikan lagu ini. 



Ucapan: 



Tahniah di ucapkan buat semua kerana telah menerbitkan single lagu ini dengan jayanya & teruskan perjuangan hingga ke akhirnya.

0 comments:

Post a Comment